S rozvojem internetových služeb a možností online rezervací vzrostla i dostupnost informací o hotelech a penzionech. Lidé pak velmi dají především na recenze ostatních hostů.
Jaký matrac se hodí do hotelu? Hotelieři a majitelé hotelů, obeznamte se s naší hotelovou kolekcí matrací a postelí.
Skoro každý internetový systém rezervací umožňuje hostům ohodnotit objekt a poskytované služby, potažmo komfort pobytu. Vzhledem k vysoké důvěryhodnosti těchto hodnocení (mohou je psát pouze hosté) berou možní návštěvníci v úvahu nejen informace uvedené na stránce hotelu, ale i názory jeho předchozích návštěvníků. Podle TripAdvisor píše hodnocení až 51% hostů.
Zjistilo se, že ano. Podle statistik od TripAdvisor si 80 % zákazníků přečte 6 - 12 hodnocení předtím, než si hotel rezervuje. Na poškození dobrého jména ubytovacího zařízení pak stačí jediné negativní hodnocení, které sníží jeho umístění v seznamu poskytovatelů ubytování v dané oblasti. Důsledkem toho je pak pokles zájmu o hotel a úbytek počtu hostů.
Podle vyjádření pana Lužbeťáka, zakladatele ubytovacího portálu MegaUbytovanie.sk a MegaUbytko.cz, jsou hodnocení jedním z nejdůležitějších faktorů při výběru vhodného ubytování. „Ubytovací zařízení s velkým počtem pozitivních hodnocení zaznamenávají několikanásobně více rezervací v porovnání s ubytovacími zařízeními, které mají málo hodnocení nebo méně kvalitních hodnocení,“ uvedl Lužbeťák.
Když jsme sledovali, jak často se vyskytují hodnocení hotelových postelí a matrací, zjistili jsme, že jde o dost časté komentáře. Bohužel, hosté nejednou zapomenou i na pozitivní stránku hotelu, nebo ji popíší jen zběžně, zatímco negativa si zapamatují velice přesně a podrobně je uvedou.
Po několika hodinové cesty do hotelu.... jsem snila o pohodlné posteli. Právě v hotelu čekáme něco lepšího, než máme doma. Bohužel, čekala nás vrzající postel, kdy u matrace se pružiny daly doslova nahmatat.
Personál byl velice příjemný, snídaně výborné, ale kdyby investovali do postelí a polštářů, byl by to celkem slušný hotel.
Partnerská postel byla složena ze dvou postelí , spojených nekvalitní matrací.
Matrace byla příliš měkká, takže jsem měl pocit, že spím na vodní hladině.
Personál byl velice milý, ochotný a kompetentní. Jediná negativa byla vrzající postel a proležená matrace.
Je evidentně zjevné, že hosté věnují velikou pozornost hotelové posteli a matraci, na které spí, a rádi o svých poznatcích píší. Negativní hodnocení mohou poškodit obrat hotelu, snížit počet hostů a ovlivnit tak celkové hodnocení objektu na stránkách, kde lidé nejčastěji ubytování hledají.
Navzdory tomu, že se v hodnoceních vyskytují poznámky o hotelových matracích častěji v negativech, investice do kvalitních matrací může bezpochyby přispět i k pozitivním komentářům.
Prostorný zajímavě zařízený pokoj, veliká koupelna s vanou a sprchovým koutem, pohodlná matrace , televize s programy CanalPlus
Vynikající snídaně, super matrace na postelích, hezké zařízení celé budovy .
Tento hotel má nejpohodlnější matrace, které jsem kdy vyzkoušel.
Pozitivní stránky hotelu: lokalita, velice pohodlná matrace.
Pokoje se uklízí denně, pohodlné (neproležené, přiměřeně tvrdé) matrace.
Maximálně pohodlná postel široko daleko.
Plusové body za čistotu, výborná matrace a přátelský personál.
Takováto hodnocení motivují ostatní hosty k rezervaci noclehu právě v tomto zařízení. Kromě hotelových matrací a postelí, jsou často hodnocené i hotelové přistýlky, hotelový nábytek a celkové vybavení hotelového pokoje.